Firefly


Ipar 4.0 szemléletben készült, testreszabható vállalatirányítási rendszer, teljesértékű termelés támogató eszköztárral.

Lefgontosabb tulajdonságok

  • ügyfelek, partnerek kezelése (CRM)
  • gyártás támogatás feladat ütemezéssel és folyamat szervezéssel
  • karbantartás menedzsment helymeghatározással
  • adatgyűjtés rádiófrekvenciás és optikai azonosítók felhasználásával
  • riasztási, értesítési- és üzenetküldő rendszer
  • dolgozói beléptetés és munkaidő nyilvántartás
  • döntéstámogatás és pénzügyi modul

Hogyan működik?

Mire ad megoldást?

Árak és Finanszírozás

Hogyan működik?


Ügyféladatok

Rögzíthetők az ügyfél alap adatai, kapcsolattartók és a cég Bisnode adatai. Az adatok mellett lehetőség van egy napló létrehozására, mely a partnerrel folytatott tárgyalások, értékesítési folyamatok aktuális állapotát, előzményeit tartalmazza, illetve a következő lépésekkel kapcsolatos tennivalók munkatársakhoz rendelhetők.

Árajánlat és szerződés

Az ügyfélhez rögzíthetők a sikeres értékesítés részletei, a kiadott ajánlatok státuszokkal, illetve a szerződéses feltételek.

Munkaszervezés

Megszervezhető a gyártás minden munkafolyamata, mely folyamatok dolgozókhoz rendelhetők, illetve kijelölhetők a gyártáshoz szükséges felhasználandó alapanyagok.

Dolgozói beléptetés

A dolgozók belépőkártyáikkal a zónákra osztott üzemen belül kapnak belépési jogosultságot. A belépések és távozások naplózásra kerülnek, melyhez az üzemvezető webes felületen fér hozzá.

Munkaidő nyilvántartás

A dolgozó számára kijelölt munkafolyamatokat dolgozói terminállal lehet átvenni, a munkafolyamatot megkezdeni és lezárni. A rögzített adatokból a rendszer könnyedén kiszámolja az adott feladatra eső munkaidőt és anyagfogyást.

Karbantartás menedzsment

Munkagépek karbantartását játszi könnyedséggel naplózhatják a karbantartók. A gép azonosítása karbantartói mobil terminállal történik, rádiófrekvenciás azonosító érintésével. A karbantartáskor rögzítésre kerül a felhasznált anyagok mennyiség, a karbantartásra fordított idő, valamint a gép aktuális állapota.

Stand-alone TFM Szoftver

Készletkezelés

A gyártás és karbantartás során felhasznált anyagok mennyisége a bevételezett raktárkészletből levonására kerül. A raktárkészlet folyamatos monitorozása lehetőséget ad az utánrendelésre, figyelmeztető jelzések beállítására, valamint pénzügyi kimutatások készítésére.

Belső üzenetküldés és riasztások

Mobil alkalmazás használatával lehetséges a dolgozók közötti üzenetváltás, a meetingekkel vagy egyéb feladatokkal kapcsolatos emlékeztetők és riasztások küldése a publikus internet használata nélkül.

Ügyvitel

A rögzítésre került anyagfelhasználás, munkaidő, elvégzett feladatok státusza és a szerződéses adatok alapján a rendszer képes automatikusan számlát készíteni a megrendelő részére, melyet az operátor kérésére kiállít és azonnal kézbesít is a vevő részére emailben.

Döntéstámogatás

Vezetői dashboardokon grafikonok használatával igyekszik a rendszer minden munkafolyamattal kapcsolatos adatot megjeleníteni és összevetni pénzügyi adatokkal, ezzel is segítve a menedzsmentet a döntések meghozatalában.

Mire ad megoldást?


  • felhasznált anyagok eltérő fogyásainak szűrésére
  • árazás pontosítására, haszon számítására
  • esetleges visszaélések, tévesztések minimalizálására
  • túlzott készletezés vagy készlethiány kiküszöbölésére
  • megfelelőbb munkaidőbeosztás kialakítására
  • házon kívül történő vagy visszakövethetetlen kommunikáció minimalizására
  • gyártási vagy karbantartási folyamatok optimalizálására
  • adatvesztés, olvashatatlan naplók, megsérült vagy elvesztett jegyzetek megszűntetésére
  • követhetetlen ügyvitel visszaszorítására
  • kedvezőtlen vezetői döntések minimalizálására

Árak és Finanszírozás


Vállalatirányítási programcsomagunk éves vagy havi licenszdíj megfizetése ellenében vehető igénybe. A licenszdíj mértéke nagyban függ az igényelt modulok számától, a felhasználás mértékétől, illetve a szolgáltatással összefüggő rendelkezésre állás elvárt színvonalától.

A szükséges infrastruktúrális fejlesztés valamint a beszerezni kívánt eszközök ára a konkrét igények felmérését követően határozható meg.

Az általunk szállított teljeskörű megoldás csomag finanszírozható többek között vissza nem térintendő Európai Uniós pályázati forrásokból. Kiterjedt partnerkapcsolataink révén sükség esetén a teljes bevezetés megszervezésén túl örömmel segítünk a finanszírozási kérdések megoldásában is.

Ajánlatkérés


*

*

*

*



Ajánlatkérésére telefonos egyeztetést követően a lehető leghamarabb reagálunk. Az ajánlatkérés semmilyen kötelezettséggel nem jár, adatait bizalmasan kezeljük és marketing célokra nem használjuk fel!